Felanmälan – Lokal

KFAB strävar efter att bli mer digitaliserade och förbättra hanteringen och återkopplingen av ärenden som rapporteras in.

Vi kommer framöver arbeta mer med Mina Sidor för att skapa en tydligare och mer användarvänlig plattform för ärendehantering och kommunikation.

För att minska administrationen och ha så få kontaktvägar som möjligt har vi valt att plocka bort Felanmälan Lokal.

Varje verksamhet får ha max 3 nyttjare som ansvarar för att registrera och följa upp ärenden på Mina Sidor. Vi rekommenderar att administratören inom verksamheten är nyttjare.

Övrig personal anmäler fel till nyttjarna, inte KFAB.
Undantag vid akuta fall, som exempelvis vid en vattenläcka eller strömavbrott, då ska KFAB alltid kontaktas så fort som möjligt!
Vid akuta fall under dagtid 07:00-16:00 kontaktar ni felanmälan fel@kfab.se, telefontid 07:30-09:30 samt 13:30-14:30, tel 0150-571 11. Övrig tid ringer ni jouren Tel. 08-454 23 45

Telefonnummer och mailadress krävs för att kunna registrera en nyttjare. För att registrera en nyttjare hör ni av er till Elin Nilsson, elin.nilsson@kfab.se

Ni kommer få en välkomstlänk där ni får välja ett valfritt lösenord.
Ni loggar alltid in med mailadressen inte Bank-ID.

Från den 2 juni kommer Felanmälan Lokal inte längre finnas som forum för felanmälan.